style type="text/css"

Blik na telefon

Blik na telefon -

Informujemy, że została uruchomiona usługa BLIK MP2P — płatności na telefon. Aby z niej skorzystać należy mieć na swoim telefonie zainstalowaną aktualną aplikację mobilną EBO MOBILE PRO i być klientem indywidualnym naszego Banku.

Limit jednorazowej transakcji wynosi 500 zł.

Usługa jest dostępna całą dobę, podobnie jak przelewy Express Elixir poza pracami aktualizacyjnymi i serwisowymi podczas przetwarzania zamknięcia dnia (17:00-18:00) i końca miesiąca (17:00-21:00) w dni robocze.

Obsługa tworzenia przelewów na telefon:   https://www.youtube.com/watch?v=fsyqqJqI2_4

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny swojego telefonu oraz aplikację EBO Mobile PRO
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile PRO.