Blik na telefon
Informujemy, że została uruchomiona usługa BLIK MP2P — płatności na telefon. Aby z niej skorzystać należy mieć na swoim telefonie zainstalowaną aktualną aplikację mobilną EBO MOBILE PRO i być klientem indywidualnym naszego Banku.
Limit jednorazowej transakcji wynosi 500 zł.
Usługa jest dostępna całą dobę, podobnie jak przelewy Express Elixir poza pracami aktualizacyjnymi i serwisowymi podczas przetwarzania zamknięcia dnia (17:00-18:00) i końca miesiąca (17:00-21:00) w dni robocze.
Obsługa tworzenia przelewów na telefon: https://www.youtube.com/watch?v=fsyqqJqI2_4
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny swojego telefonu oraz aplikację EBO Mobile PRO
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile PRO.