style type="text/css"

Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym

Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym -

Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Bank Spółdzielczy w Legnicy informuje, że jest Agentem ubezpieczeniowym i prowadzi działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń.

  1. Działa pod firmą: Bank Spółdzielczy w Legnicy, ul. Wjazdowa 2, 59-220 Legnica.
  2. Wykonuje działalność agencyjną na rzecz niżej wymienionych zakładów ubezpieczeń (Ubezpieczycieli):
    • Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
  3. Posiada wydane przez Ubezpieczycieli pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych w ich imieniu. Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach oraz na stronie www Banku pod adresem:
  4. Wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.
  5. Jest wpisany do Rejestru Agentów pod numerem 11226399/A. Wpis do Rejestru można sprawdzić na stronie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/; sposób wyszukania agenta podany jest pod wymienionym adresem.
  6. Działa na podstawie umów agencyjnych zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń, od których otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.
  7. Nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank Spółdzielczy w Legnicy zawarł umowy agencyjne nie posiadają akcji i udziałów Banku Spółdzielczego w Legnicy, uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu albo zgromadzeniu wspólników.
  8. Klienci mają możliwość: złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji w Banku Spółdzielczym w Legnicy dostępne są na stronie www. Banku pod adresem: https://bslegnica.pl/assets/files/reklamacja_zal1.pdf  oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
  9. Bank jako Agent, poza przekazaniem powyższych informacji, jest zobowiązany:
    • przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego oczekiwaniami. Przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których jest uprawniony,
    • przekazać dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby klienta.

 

Minimalny_zakres_ochrony_ubezpieczeniowej.pdf