style type="text/css"

Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym

Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym -

Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Bank Spółdzielczy w Legnicy informuje, że jest Agentem ubezpieczeniowym i prowadzi działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń.

  1. Działa pod firmą: Bank Spółdzielczy w Legnicy, ul. Wjazdowa 2, 59-220 Legnica.
  2. Wykonuje działalność agencyjną na rzecz niżej wymienionych zakładów ubezpieczeń (Ubezpieczycieli):
    • Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
  3. Posiada wydane przez Ubezpieczycieli pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych w ich imieniu. Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach oraz na stronie www Banku pod adresem:
    https://www.bslegnica.pl/informacja-o-agencie-ubezpieczeniowym.html
  4. Wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.
  5. Jest wpisany do Rejestru Agentów pod numerem 11226399/A. Wpis do Rejestru można sprawdzić na stronie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/; sposób wyszukania agenta podany jest pod wymienionym adresem.
  6. Działa na podstawie umów agencyjnych zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń, od których otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.
  7. Nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank Spółdzielczy w Legnicy zawarł umowy agencyjne nie posiadają akcji i udziałów Banku Spółdzielczego w Legnicy, uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu albo zgromadzeniu wspólników.
  8. Klienci mają możliwość: złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji w Banku Spółdzielczym w Legnicy dostępne są na stronie www. Banku pod adresem: https://bslegnica.pl/assets/files/reklamacja_zal1.pdf  oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
  9. Bank jako Agent, poza przekazaniem powyższych informacji, jest zobowiązany:
    • przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego oczekiwaniami. Przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których jest uprawniony,
    • przekazać dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby klienta.

Pełnomocnictwa:

Generali: